مدیر اجرایی شرکت شیائومی اعلام کرده است که این شرکت نقشههایی برای گسترش بازار خود در اروپا دارد و به همین منظور جایگاه برندهای سامسونگ و اپل در بازار اروپا را هدف قرار داده است. بر اساس آمار منتشره از سوی شرکت تحقیقاتی Canalys در سه ماهه سوم سال جاری میلادی، شیائومی 5.5 میلیون دستگاه گوشی هوشمند در بازار کشورهای اروپایی عرضه کرده است و با رشد 73 درصدی، 10.5 درصد از فروش بازار موبایل اروپا را بدست آورده است.
در کنار بازار اروپا ، بازار برند محبوب شیائومی در کشورهای مختلف آمریکایی و آسیایی، به خصوص هندوستان نیز به شکل چشمگیری رشد کرده است و این رشد با سرعت بسیار بالایی ادامه دارد. در حال حاضر شرکت شیائومی با سهم فروش 38 درصدی، بازار موبایل هندوستان را در دست دارد و از طرفی میزان فروش برند زیر مجموعه آن یعنی Redmi نزدیک به 4.5 برابر نسبت به سال گذشته رشد داشته است.